dinsdag 20 december 2011

Aan een hele speciale Man :-)

Wie kan zeggen wat hij of zij zoekt? Niet wat hij of zij zegt te zoeken maar die diepgevoelde wens zo diep dat hij niet in woorden te vangen is...?

Als ik wist wat ik zocht dan zou ik beelden toveren met woorden waar hij zich in zou herkennen waardoor hij mij zou erkennen als die waarmee hij oud zou willen worden - maar ik weet niet wat te schrijven. Of misschien weet ik het toch...?

Ik wil niet de droom zijn van elke man. Ik wil de werkelijkheid en één Man. Een heel speciale Man. En daar stopt het want hoe moet ik zeggen wie dat zal zijn? Wat hij moet zijn? Mijn ervaring heeft geleerd dat alles altijd anders is dan je vooraf verwacht.

Toch, al is het maar omwille van een leven lang dromen en schrijven, moet de Man iets met SM hebben :-). Veel waarschijnlijk zelfs, maar wat? Wat zoek ik in een Man, in de SM? Kan ik überhaupt iets zinnigs zeggen over mijn SM wensen? Weet ik wat ik wil of aankan of durf?

Afgebonden borsten, zwarte geslagen vlees, uitputtende orgasmes, ordinaire outfitjes en lichaamsontsierselen zijn aan mij niet besteed. Ik ga voor ouderwets en monogaam en wellicht zelfs saai. Ik wil absoluut niet gedeeld worden met andere vrouwen.

Ik zoek geborgenheid, armen om me heen, een rots in de branding bij wie ik niet hoef toneel te spelen. Iemand die begrijpt dat je na vijftig jaar alleen niet opeens over kunt stappen naar 25 uur per dag samen. Een Man die snapt dat de dynamiek van de relatie nooit uitgezet kan worden. Die door heeft wat dat betekent, voor hem en voor mij.

Je bent wie je bent: een dominante man met de gave het machtsevenwicht tussen ons te doen kantelen. Niets bijzonders wanneer het gebeurt en zo significant. Zoiets.

Je bent wie je bent in relatie tot die ander. Je bent zo omdat je er niets aan kunt doen, omdat de synergie is zoals die is, omdat de omstandigheden het afdwingen, omdat het niet anders kan dan zo. In voor- en tegenspoed. In hard- en tederheid. In liefde.

Ik zoek een ongebonden Nederlandse of Engelse man liefst in Amsterdam met levenservaring maar niet heel veel ouder dan ik ben, met charisma en intelligentie, rustig, slank, niet roker, integer en succesvol, iemand die communiceert.

Ik ben een heel gewoon mens met de gave woorden te rijgen. Dat betekent vaak dat men hele hoge verwachtingen heeft t.a.v. wie en wat ik ben. Sorry, nogmaals, ik ben een heel gewone vrouw.

Oeps, ik ben een heel bijzondere gewone vrouw. Geen modepop, geen flauwekul. Ik besteed veel tijd aan de zorg voor mijn ouders. Ik ben een leven lang alleen geweest daardoor heb ik dingen kunnen doen die anderen met verplichtingen als gezin, carrière of alimentatie niet kunnen.

Over de SM kan ik veel en weinig zeggen. Vooral het geestelijke aspect spreekt me aan maar ik denk de vorm of inhoud niet heel veel uitmaakt in dit stadium. Ik ben geen seksslavin dus als het zuiver om het beffen, pijpen, spuiten etc.etc. gaat, zoek dan alsjeblieft een ander. Ik ben ook niet in voor honderden zweepslagen en andere dingen die naar misbruik en mishandeling rieken.

Je kunt ook niet verwachten dat ik mijn leven op heel korte termijn radicaal om zal gooien omdat jij in mijn leven bent als Meester of Master of Dominant of Sir - titels zeggen me sowieso niet heel veel en een daarmee samenhangende air net zo min.

Ik ben geen masochiste, fetisjiste, lustslavin, aanhanger van een sekte, of harem en wil dat ook niet worden. Ik heb geen instant SM dromen die vervuld willen worden. Met en voor de man van mijn dromen kan en zal dat veranderen.

Als je meer of anders wilt dan een strikt monogame een-op-een relatie met mij, reageer dan alsjeblieft niet. Met iemand die veel ouder of jonger is, ben ik niet van plan een relatie aan te gaan - ook niet als je 'jong van geest' bent of 'ouder dan je jaren'.

Ik doe niet wat niet goed voelt en ik stel eerlijkheid op prijs. Bungelen, geen daden maar woorden, loze beloftes, verborgen agenda's, leugens en bedrog - ik heb er geen behoefte aan.

Telepaten die weten wat ik nodig heb of hoe ik zou moeten of kunnen veranderen nog voor zij mij hebben leren kennen: blijf weg! Ik neem aan dat ik hiermee alle omstandigheden die zouden kunnen passeren heb aangestipt :-).

Mocht je na al dit graag in contact komen, schrijf dan een leuke mail over jezelf en je visie op onze toekomstige relatie. Mijn e-mail adres staat onderin de linkerkolom onder het kopje contact.

Dank voor het lezen, wellicht tot in de mail.

Kate
20 december 2011 [gewijzigd: 4 maart 2012]


p.s. per 4 maart 2012 zet ik mijn zoeken naar een heerlijk mens voort. Ik heb bovenstaande tekst iets ingekort en dus gewijzigd maar het resultaat is niet significant anders dan het was. Mocht je het iets concreter wensen, lees dan eens Zoals het zou kunnen....


De foto komt van Corbis; © Monalyn Gracia/Corbis; 42-24107349; Woman writing on an encouraging chalkboard