zondag 28 oktober 2012

Dat gaat naar Den Bosch toe

Ik ben single en zou het leuk vinden anderen te ontmoeten in een niet-BDSM-merige omgeving. Mijn ervaring is dat dat nog altijd de beste manier is om informeel en toch leuk kennis te maken. Ik ben niet de enige die dat vindt en dus gaan we wat doen in november!


We spreken op 10 november 2012 af in Den Bosch om Bossche bollen te eten. Ik wil het programma erg open laten want ik ken de stad zelf (ook) niet en bovendien, ik kan wel een invulling gaan geven a raison van maar dat geeft teveel gedoe en teveel werk :-).
 

We spreken af rond 11 uur ergens op het stationsplein of binnen 'onder de klok' - dat bevestig ik nog wel, later - en we gaan een Bossche bol eten en de stad in.
 

Dan kunnen we ter plekke nog zien of we cultuur gaan snuiven - ik wil in elk geval de Sint Jan even zien. Jeroen Bosch ontdekken kan ook. Er zijn, hoor ik, leuke winkeltjes. Het is een stad met geschiedenis - dat is altijd interessant.
 

Ik neem aan dat we allemaal zin hebben om iets te lunchen. Misschien willen we aan het eind van de middag de kroeg in en lekker kletsen? Wat eten 's avonds wellicht als het klikt - samen of met elkaar?
 

Hoe lijkt dit?
 

Gewoon elkaar leren kennen zonder de duffe vragen over BDSM die blijkbaar bepalen of je de moeite waard bent? Leuke mensen, andere praat, interessante uren? Ik zoek vriendschap en natuurlijk zou het mooi zijn als er echt iets ging vonken.
 

Ik vind het het leukste als we allemaal single zijn of als je met je partner komt. Het mooiste zou zijn om een mooie balans te krijgen in M/v enz. maar matchen kost tijd en mensen zijn wispelturig. Ik kan niet meer doen dan hopen dat er een leuke opkomst is of zal zijn.
 

Je kunt verwachten dat het hoe dan ook een gezellige middag of avond zal zijn. Je kunt verwachten dat je over SM mag en kunt praten maar niet alleen maar. Er is meer. Dit is een goede manier om sociaal, normaal kennis te maken.
 

Je kunt ook verwachten dat nu de datum vaststaat, ik die vastzet in mijn agenda. Ik ga ervan uit dat een ieder die zich opgeeft ook zal verschijnen. Ik heb geen moderne telefoon en ik ben geen schooljuf dus ik kan niet iedereen najagen. Geef je op en kom of blader door en kom niet.
 

Tenslotte, lees - als je dat nog niet deed - even de tekst na met als titel 'Laten we iets doen in november...'. Dat voorkomt misverstanden later.
 

Ik hoop en verwacht dat het een mooie dag zal worden in Den Bosch. Ga je mee, geef je dan op via het event dat inmiddels aangemaakt is op FL. Mailen op FL, BZ of hier kan ook maar is, vrees ik, minder handig.
 

Kate
28 oktober 2012



De foto van de Bossche bol is afkomstig van de site van de Bossche bollenbakker van Den Bosch, Jan de Groot.